Minggu, 15 November 2015

The Memujuk gewang daripada Menyembuhkan Herba

The Memujuk gewang daripada Menyembuhkan Herba

Tidak dapat dinafikan bahawa farmakologi telah pergi jauh seperti yang terbukti dalam kemajuan yang berterusan dalam industri farmaseutikal. Semakin banyak ubat-ubatan yang sedang dibangunkan, bertambah baik, ditemui, dan ditemui semula pada dedikasi kepada penyingkiran musuh-musuh yang paling kuat di antara manusia: penyakit. Sudah tentu, anda tidak boleh membantu tetapi mengagumi keajaiban ubat kejayaan dalam penyembuhan penyakit tertentu, tetapi tidak semua jenis ubat-ubatan yang semata-mata berasal dari proses makmal. Malah, antara yang paling semula jadi, selamat, organik, universal, dan kesihatan-meningkatkan bantuan kepada penyakit-penyakit yang terdapat dalam ubat herba. Pasti, ini boleh datang dalam bentuk makanan tambahan tablet, minuman, atau pil yang mungkin telah melalui makmal, tetapi kebanyakan produk-produk ini mempunyai kandungan semula jadi mereka utuh dan tidak diusik dengan.

Jadi apa sebenarnya adalah herba terkenal dan bahan-bahan organik yang telah terbukti selamat dan berkesan? Dalam usaha untuk memilih apa yang terbaik untuk anda, anda perlu tahu yang masalah kesihatan dan aspek-aspek yang anda mahu sasaran. Sama ada ia adalah penyakit tertentu atau kawasan tertentu peremajaan dalam keadaan semasa anda, adalah dijangkan herba atau dua sesuai untuk keperluan anda. Walaupun anda tidak mencari apa-apa yang khusus sama sekali, pengambilan yang betul bahan-bahan herba sentiasa boleh membantu.

Bagi anda untuk menyedari pilihan yang anda ada, rujuk kepada senarai ini penawar herba mungkin anda ingin tahu lebih lanjut mengenai:

Goldenseal - ini adalah disyorkan untuk menyembuhkan jangkitan dengan sifat antibiotik itu. Dos harian tidak akan berbuat apa-apa kemudaratan.

Chamomile - kesan menenangkan melampaui aromaterapi. Ia juga melegakan perut dan saraf menyakitkan atau kesusahan, mencegah ulser, kerja-kerja terhadap jangkitan, dan membantu dalam proses penyembuhan. Ini juga baik untuk pengambilan harian.

Bawang putih - ya, walaupun bahan-bahan makanan yang paling biasa ialah lebih daripada apa yang mereka seolah-olah, seperti yang terbukti dalam sifat-sifat antibiotik bawang putih (yang berkesan dalam semua bentuk). Dengan kebolehan tambahan pembekuan anti-virus dan anti-darah, pengambilan harian herba ini pasti akan disyorkan.

Ginseng - salah satu herba yang paling popular untuk stamina dan imuniti meningkatkan, ginseng juga boleh meningkatkan prestasi fizikal dalam aktiviti seksual.

Feverfew - dengan migrain iaitu hari-hari biasa kacau ganggu, herba ini boleh pasti mengurangkan rasa sakit.

Halia - satu lagi bahan makanan yang biasa, ia mempunyai tujuan yang lebih besar daripada perisa semata-mata kerana ia mengurangkan risiko serangan jantung dan melegakan mabuk.

Mint - ini bukan sahaja rempah untuk hidangan biasa. Ia juga merupakan herba yang mempunyai pelbagai liputan penyembuhan: penyakit gusi, batuk, selsema, sejuk, senak, sakit mulut, gangguan haid dan banyak lagi.

Perkataan-hati: anda perlu berhati-hati dengan pengambilan serentak ubat preskripsi dengan penggunaan herba. Ia tidak selalunya selamat untuk semua kombinasi rawak. Di samping itu, tidak semua herba selamat untuk dimakan dalam semua kes atau situasi. Sebagai contoh, ia adalah berbahaya untuk menelan mint apabila seorang wanita hamil kerana ia mungkin menyebabkan kemudaratan kepada janin. Kenali yang campuran adalah maut dan yang mana adalah yang paling berkesan untuk anda dan keadaan anda. Mendapatkan nasihat profesional.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar