Kamis, 12 November 2015

Save Yourself satu lawatan Mahal kepada Chiropractor

Save Yourself satu lawatan Mahal kepada Chiropractor

Terapi Chiropractic pada dasarnya ialah disiplin yang berfungsi untuk menyembuhkan, atau sekurang-kurangnya mengurangkan, otot dan tulang sakit-sakit badan dengan memanipulasi sendi dan otot. Ini kadang-kadang dikenali sebagai 'retak' tulang anda. Beberapa perkara utama yang menyebabkan orang mengalami masalah otot dan akhirnya dengan keperluan untuk melihat chiropractor boleh dengan mudah dielakkan. Berikut adalah beberapa punca utama penderitaan dan bagaimana untuk mengelakkan mereka.

Sikap buruk

Mempunyai kesihatan yang tidak baik bukan sahaja sesuatu yang ibu anda telah memilih untuk memarahi anda tentang. Kesihatan yang tidak baik boleh melibatkan gabungan postur badan dalam pelbagai situasi. Yang biasa lencong bahu ke hadapan ketika berjalan. Dipopularkan oleh watak remaja Harry Enfield, Kevin, postur beliau adalah contoh kesihatan yang tidak baik dalam tindakan. Kepala mengangguk-angguk ke hadapan, bahu jatuh ke hadapan, leher melengkung ke bawah berikutan kepala.

Ini boleh menyebabkan beberapa penyakit yang memerlukan rawatan kiropraktik: leher sakit, bahu atau belakang atas dan firasat tetap tak boleh balik menyebabkan bahagian yang hampir tidak berubah pada pangkal leher anda sebelum mesyuarat leher anda.

Untuk mengelakkan perlu pergi ke chiropractor untuk mempunyai tulang anda dimanipulasi anda perlu menyelesaikan postur anda sebelum mana-mana berkembang. Apabila anda berjalan, berjalan dengan kepala anda dan seolah-olah seseorang itu menarik anda oleh bahagian tengah dada anda sambil menarik bahu anda kembali (tidak terlalu keras). Cuba ambil nafas dalam-dalam dan membayangkan anda adalah seorang askar. Ini perlu menjimatkan perjalanan ke chiropractor di kemudian hari.

Tidak Cukup Latihan

Tidak mendapat senaman yang cukup bukan sahaja membuat anda kurang kurang kardiovaskular baik dari yang anda perlu, ia akan membolehkan otot anda merosot dan meletakkan tekanan pada tulang anda dan khususnya tulang belakang anda. Tulang belakang anda mengambil berat kepala dan bahagian atas badan. Tulang belakang memerlukan otot untuk memberi sokongan kepada tulang belakang dan tanpa mereka ia akan menyebabkan anda sakit dan tidak selesa.

Walau bagaimanapun, seperti anda menggunakan belakang anda lebih banyak daripada anda berfikir yang anda lakukan, apa-apa jenis senaman yang sederhana akan membantu anda menjaga otot anda bekerja dan menjimatkan perjalanan ke chiropractor.

Duduk tidak sesuai

Begitu juga dengan berjalan kesihatan yang tidak baik, yang mempunyai postur duduk yang tidak baik, terutama di tempat kerja di mana anda mungkin akan duduk untuk tempoh masa yang panjang, akan menyebabkan keperluan untuk terapi kiropraktik. Pastikan anda boleh duduk dengan kaki anda rata di atas tanah, senjata anda adalah pada ketinggian yang selesa untuk menaip dan skrin anda adalah sedikit di bawah pertengahan garis mata anda supaya anda tidak perlu bengkok bahagian leher anda lebih atas atau ke bawah .

Untuk membantu menguruskan badan anda dengan beberapa penyakit biasa yang lain, makanan tambahan kesihatan seperti Koenzim Q10 100mg, CoQ10 100mg atau Triphala boleh hanya sebagai berkesan sebagai terapi kiropraktik. Bahkan beberapa probiotik yang terbaik boleh mempunyai kesan yang benar-benar positif.

Jadi, masa depan anda berasa sakit membosankan datang, mengapa tidak mempertimbangkan beberapa ubat-ubatan alternatif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar