Kamis, 12 November 2015

Gaya Hidup Tips Sihat Hidup Sihat

Gaya Hidup Tips Sihat Hidup Sihat

Sebahagian daripada mewujudkan dan mengekalkan kekayaan sebenar dalam hidup anda hidup gaya hidup yang sihat kerana memberi tumpuan kepada kekayaan bangunan sahaja tidak cukup! Soalan saya untuk anda, apa yang anda lakukan untuk kekal sihat? Atau lebih baik lagi apakah tabiat makan anda?

Apa yang anda r harian atau rutin senaman mingguan?

Bagaimana anda memberi makan fikiran anda?

Statistik menunjukkan bahawa kebanyakan rakyat Amerika obes disebabkan oleh gaya hidup yang sibuk. Kesibukan adalah salah satu sebab-sebab yang kebanyakan orang datang dengan apabila bertanya mengapa mereka tidak bersenam atau makan sihat. Jika anda bertanya kepada saya tidak Kesibukan sebab mengapa orang tidak sihat adalah bahawa anda telah diprogramkan untuk berfikir bahawa cepat dan mudah tidak menyakitkan dan lebih baik. Setiap hari anda mendapat dihujani dengan iklan memberitahu anda apa yang anda perlukan untuk membeli untuk membuat makanan yang cepat atau apa pil yang perlu diambil untuk mengurangkan berat badan.

Lihat semua itu adalah pembohongan besar kerana jika ia semua bekerja, anda tidak akan menggunakan wang anda untuk mencari penyelesaian dan anda akan dalam perjalanan anda untuk menjalani kehidupan yang lebih bertenaga dan gembira sihat. Sebaliknya lebih ramai orang daripada semua peringkat umur yang diisytiharkan gemuk. Bottom line anda perlu mencari cara yang berkesan untuk menjalankan makan sihat dan memberi makan kepada minda anda dengan memberi kuasa kepada maklumat yang akan membantu anda membina diri setiap hari, mingguan, bulanan dan tahunan. Ingat ia adalah rutin harian yang akan membantu anda mencapai matlamat utama anda untuk anda dan keluarga anda.

Berikut adalah beberapa idea-idea yang sangat kos efektif dan semua yang anda perlu lakukan adalah menyesuaikan proses pemikiran anda, melakukan untuk mengambil tindakan dan "Lakukan sahaja" seperti komersial Nike!

Bersenam tips:

* Apabila anda pergi ke pusat membeli-belah atau ke pasar raya; tempat letak kereta anda sejauh mungkin dari pintu masuk. Dengan menyesuaikan tindakan anda sebelum tempat letak kereta sehampir mungkin sekarang anda mendapat senaman berjalan kaki.

* Gunakan tangga dan bukannya mengambil lif

* Ambil sepuluh minit berjalan kaki selepas anda makan tengah hari anda walaupun hanya sekitar pejabat atau di tempat letak kereta di pekerjaan atau office.Want anda untuk menjimatkan wang dan senaman juga? Adakah rumput anda sendiri dan anda bersenam terlalu

Dapatkan maklumat tentang senaman mudah yang boleh anda lakukan di dalam bangunan atau pejabat anda.

Tips pemakanan sihat:

* Ambil makan tengahari anda untuk bekerja, pek snek berkhasiat, (ex; buah-buahan, lobak merah, saderi, brokoli) air (tidak minum soda atau jus manis kerana ia mengandungi banyak gula dan yang menjadikan berat badan). Ingat apabila anda pek makan tengah hari anda, anda menjimatkan masa dan wang kerana anda tidak perlu berfikir tentang apa yang anda akan makan atau di mana anda perlu pergi untuk mendapatkannya, sebaliknya anda hanya boleh makan di kafeteria anda dan mengambil minit tambahan untuk berjalan-jalan yang tempat letak kereta.

* Adakah membeli-belah runcit anda pada hari Sabtu atau Ahad dan merancang makanan mingguan yang sihat, anda juga boleh mula untuk memotong sebahagian daripada sayur-sayuran, musim daging, pra-grill ayam dan kemudian anda boleh menyimpannya dalam bekas penyejuk beku besar atau beg yang mengekalkan segar makanan.

Tips untuk memberi makan fikiran anda:

* Jika anda ingin mempunyai hubungan yang lebih baik dengan anak-anak anda, rakan sekerja, ahli-ahli keluarga yang lain, rakan-rakan, dan yang paling penting dengan pasangan atau penting lain anda, anda boleh belajar bagaimana dengan melabur dalam buku-buku audio yang anda mungkin boleh mendengar dalam anda kereta semasa anda berada di perjalanan ke tempat kerja atau menjalankan tugas. Anda boleh melakukan ini dengan mana-mana subjek yang anda mahu untuk meningkatkan dalam hidup anda. Ingat tidak hanya mendengar audio melaksanakan idea-idea ke dalam hidup anda juga.

Akhir kata memajak, mengambil beberapa minit pada waktu pagi dan sebelum tidur untuk mensyukuri semua hadiah anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar