Kamis, 12 November 2015

4 Langkah Untuk A V berbentuk Torso

4 Langkah Untuk A V berbentuk Torso

Jika anda ingin mempunyai batang tubuh berbentuk V dan mendapatkan yang kelihatan klasik badan maka anda akan perlu membina bahu besar dan luas kembali. Artikel ini akan melihat kepada 4 langkah yang anda perlu mengambil untuk mendapatkan bentuk badan impian anda.

Bekerja On You Bahu

Mempunyai bahu besar adalah perkara pertama yang anda perlu bekerja pada untuk mewujudkan satu batang tubuh berbentuk V. Sebab untuk ini adalah jelas. Yang lebih luas anda di bahagian atas badan anda maka semakin sempit anda akan kelihatan pada bahagian pinggang. Oleh itu, anda perlu memastikan anda mendedikasikan senaman keseluruhan tragetting bahu anda seminggu sekali (dan hanya seminggu sekali - apabila anda melakukan kerja-kerja dada anda juga akan bekerja bahu anda).

Bekerja Your Back

Anda juga akan perlu untuk membina semula yang luas yang dian turun ke pinggang anda. Untuk melakukan ini, anda akan perlu untuk membuat pull up bar rakan anda yang terbaik. Menggunakan cengkaman overhand dan pastikan tangan anda lebih luas daripada lebar bahu selain untuk mengurangkan pergantungan anda kepada bisep anda dan sebaliknya menggunakan otot lat anda. Jika anda sedang mencari tempat menggunakan bar terlalu sukar akan kemudian menggunakan lat tarik ke bawah mesin untuk membina kekuatan anda sebelum anda bergerak ke bar.

Burn The Belly Lemak

Anda akan perlu untuk membakar lemak perut anda jika anda mahu batang tubuh berbentuk V. Melakukan pecah pendek intensiti tinggi kardio membakar lebih banyak kalori daripada out kerja kardio perlahan dan rutin. Oleh itu ganti 20 saat semua usaha dengan 10 saat pemulihan untuk 5 set minit.

Stand Up lurus

Yang ini adalah mudah. Dengan berdiri dengan tegak dan tidak bungkuk anda akan muncul lebih luas di dada anda dan sempit di pinggang anda. Ia juga baik untuk postur dan otot kembali!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar