Minggu, 15 November 2015

Tekak radang - Membongkar Pemulihan Berkesan Untuk Merawat Ia (Bahagian 2)

Tekak radang - Membongkar Pemulihan Berkesan Untuk Merawat Ia (Bahagian 2)

Remedi yang dinyatakan dalam artikel yang terbukti sangat membantu apabila berurusan dengan tekak radang, laryngitis, tonsillitis, angina dan lain-lain

Tanamkan cengkih parut bawang putih dengan segelas air masak suam dan biarkan campuran untuk minuman selama satu jam. Gunakan kemasukan itu sebagai minuman keras untuk merawat angina dan radang lain.
Tanamkan satu sudu bunga calendula dengan segelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama sejam dan tuang ia. Gunakan merebus sebagai minuman keras.
Tanamkan satu sudu bunga chamomile dengan 2 gelas air mendidih dan biarkan minuman berwarna selama satu jam. Tuang dan menambah satu sudu madu. Gunakan merebus sebagai minuman keras.
Tanamkan satu sudu puncak thyme liar dengan segelas air mendidih dan biarkan minuman berwarna selama satu jam. Tuang dan menggunakannya sebagai minuman keras.
Tanamkan 100 gram buah-buahan bilberry dengan setengah liter air dan rebus campuran sehingga separuh daripada kapasiti kekal. Tuang berwarna dan menggunakan sebagai minuman keras untuk merawat angina.
Tanamkan satu sudu teh daun Salvia dengan segelas air mendidih dan biarkan berwarna untuk minuman selama satu jam. Tuang dan menggunakan merebus panas sebagai minuman keras 3-4 kali sehari.
Ambil satu sudu teh jus bawang segar 3-4 kali sehari untuk merawat angina.
Tanamkan satu sudu daun Fireweed dengan segelas air mendidih dan biarkan berwarna untuk minuman selama satu jam. Tuang dan menggunakan merebus sebagai minuman keras.
Campurkan buah-buahan Adas (1 bahagian), bunga chamomile (3 bahagian), daun salvia (3 bahagian) dan daun pudina (3 bahagian). Tanamkan satu sudu teh campuran herba dengan segelas air mendidih. Rebus berwarna selama 15 minit dalam air mandi dan tuang ia. Berkumur satu pertiga atau separuh daripada segelas merebus panas untuk merawat angina dan laryngitis.
Tanamkan 25 gram bunga ungu manis dengan 100 mililiter vodka dan meninggalkan berwarna untuk minuman selama 10 hari. Tuang dan campurkan 2 sudu teh berwarna dengan segelas air suam. Gunakan penyelesaian sebagai minuman keras.
Tanamkan satu sudu kulit pokok willow putih dengan segelas air panas dan rebus berwarna selama 15-20 minit. Tuang dan menggunakannya sebagai minuman keras.
Campurkan kulit putih willow (3 bahagian) dan bunga Linden (2 bahagian). Tanamkan 2 sudu besar campuran herba dengan segelas air mendidih. Mari minuman berwarna selama 15-20 minit dan tuang ia. Gunakan sebagai berkumur menangani angina.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar