Kamis, 12 November 2015

Cara Berhenti ketiak peluh

Cara Berhenti ketiak peluh

Jika anda berada di sini untuk belajar bagaimana untuk menghentikan peluh ketiak kemudian memberikan tumpuan kerana anda akan menemui beberapa maklumat yang besar di sini. Anda lihat, saya pernah mengalami berpeluh ketiak yang serius, juga dikenali sebagai hiperhidrosis axillary, dan saya telah melakukan penyelidikan ke dalam semua rawatan yang mungkin, jadi membaca seluruh artikel ini untuk mengetahui bagaimana saya berjaya menghentikan peluh berlebihan.

Ramai orang yang mempunyai ketiak hiperhidrosis ingin mengetahui bagaimana untuk menghentikan peluh ketiak kerana kesan tersebut terhadap kehidupan mereka. Saya masih ingat kembali kepada ketika masih tinggal dengan keadaan ini. Bau badan yang sentiasa wujud, tompok basah berterusan dan kelihatan lucu dibuat keadaan ini amat memalukan untuk menangani dan selepas sedekad penderitaan saya mahu penyelesaian.

Sekarang terdapat banyak rawatan yang salah boleh pergi melalui untuk berhenti berpeluh ketiak, dan salah satu hari ini yang paling popular adalah suntikan Botox. Pada asasnya apa yang berlaku di sini adalah anda mendapatkan disuntik dengan Botox di bawah lengan dan kulit anda liang menjadi disekat, memastikan peluh tidak keluar dari kawasan ini.

Kelemahan rawatan ini adalah yang sering ia tidak membunuh masalah di luar, dan hanya bergerak masalah ini ke kawasan lain pada badan, sama seperti apabila polis bergerak pembuat masalah! Oleh itu masalah masih wujud, dan ia juga rawatan yang sangat mahal untuk pergi melalui melainkan anda mempunyai banyak wang untuk melabur maka anda tidak akan dapat untuk mengambil prosedur ini.

Apabila saya belajar bagaimana untuk menghentikan peluh ketiak saya sering diberitahu untuk membeli antiperspirant kerana ini kononnya berhenti dari peluh mencurah keluar. Kini kebanyakan kawan-kawan saya menggunakannya dan ia sangat gembira, namun tiada seorang pun daripada mereka mengalami dengan peluh berlebihan seperti yang saya lakukan, dan apabila saya cuba, ia hanya berlangsung selama satu jam atau lebih sebelum peluh saya telah mencurahkan seperti biasa!

Saya mahu belajar cara semula jadi untuk berhenti berpeluh ketiak kerana ini seolah-olah seperti pertaruhan yang lebih selamat serta dapat menangani punca kepada masalah ini. Saya dapati kafein yang boleh membuat anda berpeluh lebih, jadi kerana saya minum teh untuk sarapan pagi saya mula memotong yang keluar. Ini telah menolong sehingga ke tahap tertentu tetapi masih tompok peluh saya adalah sentiasa ada.

Ia bukan sehingga saya terjumpa teknik ini hebat, manakala belajar bagaimana untuk menghentikan peluh ketiak, bahawa masalah berpeluh saya adalah di bawah kawalan saya, dan kini saya ingin menunjukkan kepada anda kaedah yang tepat yang begitu mudah untuk melaksanakan dan begitu berkesan dan juga !

Tidak ada komentar:

Posting Komentar