Kamis, 12 November 2015

5 Tempat untuk Dapatkan Nasihat Perubatan Alternatif

5 Tempat untuk Dapatkan Nasihat Perubatan Alternatif

Perubatan Alternatif telah wujud sejak sebelum ia dikenali sebagai 'alternatif'. Ia pernah satu-satunya ubat ada, sebelum ubat penahan sakit dan antibiotik datang bersama-sama, jadi ia adalah malu sekarang bahawa pengetahuan mengenai sumber yang berharga ini rawatan dan penawar begitu kurang. Ubat-ubatan dan makanan tambahan kesihatan alternatif yang baru muncul semula ke arus perdana sekali lagi walaupun, kerana penyelidikan ke dalam manfaat mereka telah meningkat dan pemakanan dan gaya hidup sihat telah menjadi lebih fokus dalam budaya popular.

Bagi mereka yang ingin mendapatkan maklumat mengenai perubatan alternatif dan makanan tambahan kesihatan ia boleh menjadi tugas yang sukar untuk mencari nasihat dipercayai mengenai apa yang perlu pergi untuk. Berikut adalah melihat cepat pada beberapa sumber baik maklumat:

Doktor anda

GP kini sedar sepenuhnya dari banyak sumber yang paling boleh dipercayai suplemen kesihatan dan ubat-ubatan alternatif. Kebanyakan doktor kini mempunyai beberapa tahap latihan dalam ubat-ubatan alternatif sebagai satu cara untuk menyediakan satu lagi pilihan kepada pesakit yang telah hilang kepercayaan dalam perubatan moden. Juga, makanan tambahan kesihatan seperti probiotik telah meluas digalakkan dalam media. Doktor anda boleh memberi anda nasihat mengenai probiotik yang terbaik dan sama ada mereka akan membantu anda atau tidak.

Hospital

Tidak bahawa doktor akan menetapkan beberapa Triphala dalam keadaan kecemasan, tetapi kebanyakan doktor yang bekerja di hospital mungkin boleh memberikan nasihat mengenai cara-cara yang sihat untuk membantu anda memperbaiki apa jua keadaan anda. Salah satu cara mereka pasti akan dapat menasihati seseorang yang menghidap tekanan darah tinggi adalah dengan memberikan nasihat yang kukuh tentang bagaimana untuk menurunkan tekanan darah secara semula jadi. Ini boleh termasuk perkara-perkara seperti diet dan gaya hidup pilihan.

Ray Mears

Tuan di luar rumah, Ray Mears adalah sumber besar maklumat mengenai ubat-ubatan semula jadi. Dia juga menawarkan kelas pertolongan cemas 2 hari melalui laman web beliau yang boleh membawa anda melalui bantuan pernafasan, terbakar dan menyengat.

Internet

World Wide Web adalah kursus mata air maklumat mengenai makanan tambahan dan ubat-ubatan alternatif kepada apa-apa daripada meningkatkan antibodi untuk bagaimana untuk menurunkan tekanan darah secara semula jadi. Hampir setiap aduan perubatan dalam perkataan akan mempunyai beberapa penyelesaian alternatif disediakan untuk anda dalam talian. Hanya mencari aduan anda dan memasukkan perkataan 'alternatif' dalam carian. Sesetengah probiotik yang terbaik dan rawatan alternatif boleh didapati dalam talian tetapi memastikan bahawa anda tidak membeli ke dalam penipuan dengan memeriksa dengan teliti.

Isteri Lama

Nasihat daripada generasi yang lebih tua, terutamanya mereka yang hidup zaman peperangan, boleh menjadi jenis yang sangat berguna penyelesaian alternatif. Walau bagaimanapun, nasihat seperti: 'meletakkan sabun antara kepingan anda pada waktu malam untuk mengurangkan kejang kaki, mungkin memerlukan penyelidikan lanjut. Walaupun tidak ada salahnya memberikan ia cuba walaupun.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar