Kamis, 12 November 2015

4 Bidang utama Chiropractors Kerja Dalam

4 Bidang utama Chiropractors Kerja Dalam

Ahli tulang boleh bekerja di mana-mana sahaja kesakitan dalam badan, dan mempunyai. Walau bagaimanapun, terdapat 4 bidang utama badan yang kiropraktor bekerja pada lebih daripada yang lain. Mari kita lihat di kawasan-kawasan untuk memahami mengapa.

1. Balik. Belakang menyokong badan melalui tulang belakang, dan mungkin bahagian yang paling serba badan. Pada masa yang sama ia juga kawasan badan di bawah tekanan yang paling dari semua aktiviti badan. Masalah dengan sakit belakang adalah bahawa banyak kali anda tidak boleh melihat di mana masalah-masalah yang dengan x-ray atau mana-mana kaedah tradisional yang lain. Ahli tulang bukan sahaja dapat mencari di mana sakit belakang datang dari bahawa kaedah lain tidak boleh mendedahkan, tetapi mereka juga boleh menyelaraskan badan anda dengan memanipulasi kawasan-kawasan yang boleh ditentukan dengan kaedah lain.

2. Neck. Kecederaan leher yang mengganggu kerana kita sudah biasa dengan hanya menjadi tumpuan kami untuk kebanyakan perkara, dan apabila kita mencederakan leher kami tiba-tiba kami mendapati kami akan menjadikan keseluruhan badan kita untuk melihat perkara-perkara di sekeliling kita. Leher juga di bahagian atas tulang belakang dan mempunyai bidang seperti tulang Atlas yang boleh jatuh daripada penjajaran dan menyebabkan kesakitan.

3. Kaki. Kami telah mendengar lagu kanak-kanak tentang tulang kaki yang berhubung dengan tulang pinggul, tetapi realitinya adalah bahawa banyak kesakitan boleh dihasilkan dalam banyak bidang tubuh kerana hanya satu kaki yang tidak sejajar, dan sering ia jajar di pinggul. Ini mungkin memerlukan pembedahan jika ada kemerosotan, tetapi jika ia masih agak sihat chiropractor bukan sahaja boleh menyelaraskan perkara tetapi kemudian mengesyorkan latihan untuk membantu menguatkan otot-otot di sekitar kawasan.

4. Sendi. Sendi adalah mudah untuk mendiagnosis kerana semua orang tahu di mana kesakitan itu dan ia adalah mudah untuk melihat pergerakan terhad kerana kesakitan. Ia merupakan satu kawasan di mana rawatan adalah kedua-dua mudah dan keras pada masa yang sama kerana mungkin terdapat pelbagai faktor yang mempengaruhi pergerakan sendi. Beberapa sendi akan memberi kesan kepada rasa sakit di bahagian-bahagian badan, seperti sakit lutut dan buku lali, kerana perubahan pergerakan yang mengubah perasaan anda di tempat lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar