Minggu, 15 November 2015

5 Menyembuhkan Mudah untuk Hentikan Bera dan Ambil Kembali Hidup Anda

5 Menyembuhkan Mudah untuk Hentikan Bera dan Ambil Kembali Hidup Anda

Bagi kebanyakan kita, merah kemalu-maluan adalah agak biasa. Kita semua mengharapkan untuk menjadi merah setiap kali kita berada dalam keadaan yang memalukan, makan makanan pedas, takut atau saraf. Walau bagaimanapun, terdapat orang-orang yang seolah-olah menjadi merah pada setitik ada yang. Orang-orang ini tidak boleh seolah-olah untuk menghentikan merah kemalu-maluan dan mencari penawar untuk merah kemalu-maluan berlebihan.

Orang yang berlebihan merah sedar diri dan kadang-kadang mereka mempunyai fobia semula jadi yang menjadikan masalah merah kemalu-maluan mereka lebih teruk. Sering kali ketakutan mereka Bera menjadikan mereka merah kemalu-maluan lebih teruk. Tepat apa yang menyebabkan merah kemalu-maluan? Merah kemalu-maluan adalah hasil daripada saluran darah kecil yang menjadi diluaskan dan radang. Proses ini biasanya muncul di muka dan akan kelihatan melalui kulit sebagai garis merah kecil. Kita semua pernah mendengar atau berpengalaman menjadi kemerahan muka dari malu ... bukan pemandangan yang cantik.

Di bawah ini kami telah menyenaraikan beberapa ubat untuk menghentikan merah kemalu-maluan dari merosakkan hari anda untuk baik!

5 Menyembuhkan Hentikan Merah kemalu-maluan:

1. Mengawal pemikiran anda. Yep! Apakah ini bermakna. Apa yang kita fikirkan dengan emosi yang nyata dalam kehidupan kita. Anda memberikan merah kemalu-maluan lampu hijau apabila anda berfikir, harapan dan berdoa agar anda tidak akan menjadi merah dan 'meneka apa' anda mula merah.

2. Penggunaan teknik visualisasi. Jika anda tahu bahawa anda akan perlu untuk melaksanakan satu aktiviti yang biasanya membuatkan anda menjadi merah, menggambarkan diri anda sebagai sejuk sebagai sisi lain dari bantal. Jadi, masa depan anda perlu memberi ceramah, atau berhadapan dengan rakan sekerja, amalan sebelum tangan.

3. Elakkan atau hadkan pengambilan alkohol. Ini pasti memainkan peranan penting dengan merah kemalu-maluan.

4. Perhatikan apa yang anda makan. Terdapat beberapa jenis makanan yang membuat anda menjadi merah; seperti makanan yang pedas. Perhatikan bahawa setiap masa anda makan makanan ini, wajah anda bertukar merah.

5. Kerja pada diri sendiri. 99.9 peratus daripada masa itu, anda tahu apa yang mencetuskan Bera anda. Bagi sesetengah orang, ia meminta untuk tarikh, persembahan lisan, dan untuk orang lain, ia adalah satu konfrontasi mudah dengan pekerja atau rakan sekerja. Cara yang paling mudah untuk menangani situasi, adalah untuk selalu membaca. Ya, amalan membuat kekal, dan amalan yang sempurna menghasilkan keputusan yang boleh diramal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar