Minggu, 15 November 2015

7 Solutions Sinusitis Herba Masalah Sinus anda

7 Solutions Sinusitis Herba Masalah Sinus anda

Masalah resdung boleh mengambil kegembiraan dari hidup anda. Tetapi anda boleh membawa balik kegembiraan hidup dengan menggunakan ubat-ubatan herba resdung. Dalam himpunan herba resdung ini, salah satu herba utama menyokong sistem imun dan lain-lain membantu melegakan gejala resdung.

Sokongan Imun

Echinacea tumbuh sebagai coneflower ungu dan berdiri di bahagian atas senarai herba Meningkatkan imun. Selain merangsang sistem imun, ia menyembuhkan luka, melegakan keradangan, dan melawan bakteria dan virus. Oleh kerana kesan-kesan anti-bakteria, ia perlu diambil secara teratur selama tiga minggu untuk menenangkan jangkitan, tetapi kemudian berhenti. Selepas 3 minggu ia mungkin kehilangan kesan terapi.

Atau anda mungkin boleh berhenti mengambil Echinacea lebih cepat jika anda mengambil Echinacea setiap hari selama 3-4 hari lagi selepas Clears jangkitan.

Echinacea boleh mempunyai kedua-dua kesan yang tidak diingini, tetapi ia berlaku jarang sekali:
Orang dengan alergi ragweed juga mungkin alah kepada Echinacea
Kerana ia adalah satu perangsang imun, menyebabkan lebih aktiviti sistem imun, ia boleh meningkatkan gejala alahan.

Berikut adalah herba kuat kedua untuk mengetuk mereka kesengsaraan resdung:

Ginseng melawan resdung dan menyokong kelenjar adrenal. Jika alahan mengkompaun masalah sinus, kelenjar adrenal menjadi lebih terlebih beban dan akhirnya tidak boleh bersaing dengan tuntutan ke atas mereka. Sebagai penurunan adrenal berlangsung, masalah resdung menjadi lebih buruk. Tetapi dengan bantuan ginseng, adrenal boleh pulih dan membantu menakluk masalah resdung kronik.

Dan cuba teka? Ginseng mempunyai besar "kesan sampingan" termasuk meningkatkan stamina dan tenaga dan boleh membantu kabus otak jelas. Ini "kesan sampingan" pasti menambah bonus yang hebat untuk regimen herba anda.

Tetapi satu langkah berjaga-jaga: Jika anda mempunyai tekanan darah tinggi, rujuk kepada doktor anda sebelum mengambil ginseng.

Melonggarkan kesesakan mukus dengan ubat-ubatan herba resdung:

Thyme
Masukkan cawan satu perempat daripada lemon thyme dalam empat cawan air.
Membawa penyelesaian ini sehingga mendidih.
Dengan berhati-hati menyedut wap untuk melonggarkan kesesakan.
(Jangan membakar diri sendiri)

Atau

Mullein dan balsam di Gilead
Tambah dua sudu besar mullein dan satu sudu balsem Gilead kepada air mendidih.
Dengan berhati-hati menyedut wap.

Atau hanya sebelum anda pergi tidur, minum teh mullein. Selain menggerakkan mukus ia juga menenangkan keradangan yang melegakan saraf jengkel membantu untuk melegakan kesakitan dan mendorong tidur

Fenugreek membantu sinus dalam dua cara.

Manfaat # 1: ia membantu memusnahkan jangkitan.

Manfaat # 2: ia memudahkan saliran mukus bertindak melembutkan mukus yang gigih.

Membuat beberapa teh halba:
Reneh dua sudu makan biji halba dihancurkan dalam dua cawan air. Benarkan penyelesaian ini menduduki kira-kira setengah jam, dan kemudian ketegangan itu. Sekarang mengambil satu sudu besar jus bawang dan satu sudu besar jus lemon dan menambah mereka kepada campuran ini. Minum beberapa cawan sepanjang hari. Beri kuman pukulan hebat dua kali dengan halba dan bawang jus.

Fight mengiringi gejala alahan

Rasa pedih Nettles membantu melegakan gejala dengan bertindak sebagai anti-histamin dan boleh menjadi sangat membantu sebagai ubat herba resdung apabila alahan menyebabkan masalah sinus.

Jika anda ingin membiak kesan besar Stinging Nettles, bawa ia bersama-sama dengan Quercitin.

Secara teknikal Quercitin adalah bioflavonoid dijumpai di dalam buah-buahan dan sayur-sayuran. Ia bekerja bersama dengan vitamin C untuk menyekat histamin dan melegakan tindak balas keradangan lain yang berkaitan dengan alahan.

Terus mengambil gabungan ini nettles rasa pedih dan Quercitin sekurang-kurangnya dua minggu kerana ia mungkin mengambil masa yang panjang untuk proses keradangan reda sebelum anda mendapati mana-mana melegakan gejala.

Jadi ada anda mempunyai, ubat resdung klasik herba yang menyokong sistem imun dan adrenal, menghalang jangkitan, melonggarkan mukus, melegakan kesesakan dan berjuang gejala alahan dalam masalah resdung. Memberi mereka cuba hari ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar