Minggu, 15 November 2015

Boleh Hexagon Water Membantu Candida albicans penumbuhan yg terlalu cepat?

Boleh Hexagon Water Membantu Candida albicans penumbuhan yg terlalu cepat?

KEPENTINGAN asid / alkali BALANCE

Untuk menghentikan penumbuhan yg terlalu cepat candida albicans, adalah penting untuk mengekalkan keseimbangan / alkali asid pH badan anda ke arah alkali.

pH diukur dari asid yang paling, pada sifar, untuk alkali yang paling, pada 14. Tujuh adalah neutral. Sistem anda dioptimumkan apabila keseimbangan pH anda adalah antara 7.35 dan 7.45. Jika ia asid lebih daripada ini, ia menetapkan syarat-syarat bagi albicans candida dalam badan anda untuk membiak.

BAGAIMANA DENGAN MAKANAN alkali?

Anda boleh membantu badan anda menjadi lebih beralkali dengan memakan makanan yang beralkali membentuk, seperti mereka yang sesium, kalsium, magnesium, kalium, natrium, badam, jus hijau, dan hampir semua sayur-sayuran segar, terutama sayur-sayuran berdaun.

Asid membentuk makanan yang anda harus mengelak daripada ikan, daging, tenusu, dan bijirin. Tetapi ini tidak mencukupi. Anda juga perlu termasuk air heksagon dalam rancangan makanan anda.

AIR heksagon

Air Hexagon, juga dikenali sebagai air terion alkali. Apabila kita dilahirkan, adalah badan-badan mengandungi air terutamanya heksagon dan berada di dalam keadaan beralkali. Ini adalah keadaan yang paling sihat untuk badan kita.

Semakin usia kita, kita cenderung untuk makan makanan yang lebih berasid, minuman paip atau air botol, yang biasanya mempunyai struktur molekul yang tidak berstruktur atau struktur pentagram molekul. Ini menyebabkan badan kita untuk menjadi lebih berasid yang seterusnya membuatkan kita terdedah kepada penuaan dan pelbagai penyakit.

Struktur heksagon molekul air terion alkali adalah lebih kecil dan bentuk rumpun hanya enam molekul. Ini membolehkan mereka untuk melalui sistem kami lebih cepat dan lebih cekap, dan dapat mencapai jauh ke dalam sel-sel kita dan mengusir toksin dan bahan buangan.

BAGAIMANA INI MEMBANTU KESIHATAN KITA?

Apabila badan anda berada dalam keadaan beralkali, ia menetapkan keadaan bermusuhan untuk perkara-perkara seperti sel-sel kanser, acuan, bakteria, virus, dan candida. Ia adalah sangat penting untuk menjaga tubuh anda alkali badan.

Apabila anda mempunyai lebihan candida albicans, / keseimbangan asid alkali anda cenderung untuk menjadi lebih berasid. Ini tidak baik ketika kesihatan anda adalah "normal" tetapi apabila anda menghadapi masalah alahan yis, ia adalah terutamanya yang tidak baik.

Kandidiasis Gejala DIE-OFF

Apabila anda mula minum air heksagon, anda akan membunuh penumbuhan yg terlalu cepat candida albicans dan sedikit "yeasties" akan tergesa-gesa untuk meninggalkan badan anda, menyebabkan anda mengalami gejala kandidiasis die-off. Gejala-gejala ini boleh jadi sama, atau lebih teruk lagi, daripada gejala asal penumbuhan yg terlalu cepat candida albicans.

Ini disebut sebagai reaksi Herxheimer - yang semakin teruk gejala sebelum pembangunan dirasai. Ia hanya akan berlangsung dalam tempoh yang singkat dan, apabila semua lebihan candida albicans dihapuskan dari badan anda, anda akan berasa indah - bertenaga dan sihat.

JANGAN BERHENTI!

Ia amat penting untuk kesihatan anda untuk memastikan minum air heksagon walaupun selepas penumbuhan yg terlalu cepat yis anda telah dibersihkan sehingga. apabila anda mula menambah makanan yang anda disingkirkan daripada diet anda untuk candida semula ke dalam pelan hidangan anda, anda akan mahu berhati-hati bagaimana anda bertindak balas terhadap makanan ini. Minum air heksagon boleh membantu anda menjaga tubuh anda dalam keadaan beralkali dan boleh mengelakkan reoccurence penumbuhan yg terlalu cepat candida albicans anda.

BAGAIMANA SAYA BOLEH MENGHASILKAN heksagon AIR DI RUMAH?

Anda boleh membeli ionizer air yang bertukar air paip anda ke dalam air terion alkali. Terdapat satu artikel di laman web saya yang bercakap lebih lanjut mengenai mesin ini. Semak pautan di bawah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar