Kamis, 12 November 2015

Siapa Lagi Adakah Tertanya-tanya Bagaimana untuk Hentikan Berpeluh ketiak Sememangnya Menggunakan 3 Home Pemulihan Pantas?

Siapa Lagi Adakah Tertanya-tanya Bagaimana untuk Hentikan Berpeluh ketiak Sememangnya Menggunakan 3 Home Pemulihan Pantas?

'Cara untuk berhenti berpeluh ketiak' tidak pernah tinggi dalam senarai keutamaan, walaupun 3 peratus daripada penduduk mengalami hiperhidrosis (peluh berlebihan). Mempunyai masalah berpeluh ketiak tidak mudah untuk bercakap tentang. Dan cuba untuk menjelaskan ketidakselesaan peluh ketiak berlebihan adalah seperti cuba untuk menerangkan mimpi ngeri. Berpeluh adalah satu keadaan biasa yang perlu bagi yang masih hidup. Peluh berlebihan, di sisi lain adalah kejam dan boleh mengganggu dan menjengkelkan untuk mengatakan sekurang-kurangnya.

Dan keras seperti hiperhidrosis adalah untuk membincangkan, ia adalah lebih sukar untuk dirawat. Kebanyakan orang tidak benar-benar tahu bagaimana untuk menjaga mereka dari ketiak berpeluh peluru. Sebahagian daripada sebab-sebab itu adalah kerana mereka telah diberikan miss-maklumat atau hanya diberikan-up kepada mencari bantuan. Mujurlah, terdapat beberapa cara semula jadi untuk berhenti berpeluh ketiak yang benar-benar boleh menyimpan ketiak anda kering dan membantu anda menjalani kehidupan yang lebih normal.

Baca di bawah kerana kami berkongsi remedi dengan anda .:

1. Plug-up liang anda: walaupun ini seolah-olah bertentangan dengan intuisi, itulah apa antiperspirants tidak. Antiperspirants direka untuk menghalang kelenjar peluh untuk mengurangkan jumlah peluh yang mencapai kulit luar.

2. Keluarkan sel-sel kulit mati ini juga mungkin berbunyi kaunter-intuitif, tetapi membuang kulit mati dari ketiak anda juga akan membantu ketiakmu bernafas lebih mudah. Oleh kerana lapisan penyumbang kulit mati tersumbat ketiak kita, ini menyebabkan kita berpeluh, atau berpeluh yang adalah apa yang menyejukkan badan kita ke bawah.

3. Cukur ketiak anda dengan kerap Rambut: mempunyai tujuan, ianya ada untuk mencantikkan kita dan juga ia adalah di sana untuk menjaga kita hangat. Malangnya, mereka yang mempunyai kepala penuh rambut ketiak tahu bahawa semua untuk juga. Dan kita semua tahu apa yang berlaku mana-mana kawasan badan kita menjadi hangat sekali. Sistem berniat jahat kita (otak kita) menghidupkan perenjis automatik untuk menjaga kita sejuk. Pemercik ini dikenali terbaik kerana berpeluh!

Nah, 3 yang membuka mata, lebih-memandang tindakan mudah yang anda boleh melakukan hari ini untuk menghentikan peluh ketiak. Jadi sebelum menarik keluar buku cek anda untuk membeli suntikan botox mahal, mencerna dadah berbahaya, atau kehilangan beratus-ratus jam tidur mencari penyelesaian yang sempurna untuk berhenti berpeluh ketiak; cuba tiga strategi di atas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar