Minggu, 15 November 2015

Cara-cara untuk menjadi lebih tinggi - Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Menggunakan Hormon Pertumbuhan Manusia untuk Meningkatkan Ketinggian anda

Cara-cara untuk menjadi lebih tinggi - Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Menggunakan Hormon Pertumbuhan Manusia untuk Meningkatkan Ketinggian anda

Jika anda sedang mengalami parut emosi dan psikologi yang disebabkan daripada menjadi pendek, maka anda boleh mencari jalan untuk menjadi lebih tinggi. Terus membaca. Artikel ini boleh membantu anda.

Ramai orang di seluruh dunia tidak berpuas hati dengan ketinggian mereka. Berita baik adalah ada sesuatu yang anda boleh lakukan.

Tiga cara yang paling biasa digunakan untuk menjadi lebih tinggi adalah pembedahan kaki memanjangkan, manusia suplemen hormon pertumbuhan, dan pelbagai kaedah untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi melalui perkara seperti diet dan senaman. Hari ini kita akan melihat kepada kaedah kedua (hormon pertumbuhan manusia) dengan lebih terperinci.

Apa Hormon Pertumbuhan Manusia (HGH) Anyway?

Hormon pertumbuhan manusia (HGH) adalah hormon yang paling banyak dan protein terbesar yang dihasilkan oleh kelenjar pituitari di pusat otak. Ia terdiri daripada yang menakjubkan 191 asid amino.

HGH merangsang badan untuk berkembang, tetapi ia juga penting untuk pembaikan tisu, pertumbuhan otot, fungsi otak, metabolisme, tenaga, dan penyembuhan umum. Ia puncak semasa remaja, tetapi terus dilepaskan di dalam badan sepanjang hidup, biasanya ketika anda sedang tidur.

Bagaimana Adakah HGH Digunakan Sebagai Salah Satu Cara Untuk menjadi lebih tinggi?

Sejak HGH memainkan peranan yang besar dalam proses pertumbuhan tulang anda, ia boleh digunakan sebagai satu cara untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi. Ini dilakukan dengan melakukan perkara-perkara untuk meningkatkan tahap HGH dalam badan anda.

Seperti yang telah dinyatakan sebelum ini, HGH adalah yang paling biasa yang dikeluarkan di dalam badan anda semasa tidur. Oleh itu, jika anda mahu untuk meningkatkan ketinggian anda dan mendapatkan lebih tinggi, ia adalah amat penting untuk mendapatkan sekurang-kurangnya 8 jam tidur setiap malam.

Sebelum tidur, cuba makan protein snek kasein yang tinggi. Protein kasein memecahkan perlahan-lahan dan dengan itu membekalkan badan anda dengan dos yang mantap protein sepanjang malam. Makanan semula jadi yang tinggi dalam protein kasein termasuk produk tenusu seperti keju dan susu.

Menjauhkan diri daripada lemak dan gula yang boleh menghalang pembebasan HGH ketika anda sedang tidur. Jika anda tidak suka produk tenusu atau tidak dapat makan mereka, serbuk protein kasein disediakan.

Pilihan lain adalah untuk menggunakan makanan tambahan HGH sebagai satu cara untuk menjadi lebih tinggi. Ini boleh didapati kedua-dua sebagai kapsul dan sebagai semburan lisan atau disuntik terus ke dalam aliran darah.

Daripada 3 pilihan, kapsul lisan adalah yang terbaik. Semburan mulut kadang-kadang dianggap tidak berkesan dalam menyampaikan HGH kerana kajian telah menunjukkan HGH tidak boleh diserap melalui lidah atau lapisan mulut. Suntikan yang mahal dan sering sintetik yang hanya meniru HGH.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar